העיתונאית צייצה: "הקלות בה שוטרים ואזרחים יורים במחבלים מדאיגה", הרשת געשה

    ארי וידר 4 Comment on העיתונאית צייצה: "הקלות בה שוטרים ואזרחים יורים במחבלים מדאיגה", הרשת געשה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתונאית לענייני פלילים הדס שטייף גרמה לסערה ברשת לאחר שצייצה כי "הקלות בה שוטרים ואזרחים יורים במחבלים מדאיגה. הם באים לרצוח אבל רובם ילדים. חייבים להרגיע להרגע. זה גולש גם לתחום הפלילי. מרגיש רע. מדאיג".

    האמירה הבלתי שגרתית בימים אלו גרמה לסערה ברשת ומגיבים רבים בחרו להתנגד לדעתה. אחד המגיבים, נחמיה גרשוני כתב: "גולש לתחום הפלילי? ראית מה קרה כשלא ירו מיד אלא ניסו לנטרל בדרכים אחרות? כמו כן, רובם המוחלט בגירים, בדקי את העובדות".

    כתב משפחה אריה ארליך כתב: "אם חיסול מחבל בדרכו להרג אזרחים גולש לתחום הפלילי, ברור שהצגת נתונים ע"י נחמיה זו כבר הוצאה להורג".

    כתב ערוץ 10 אלמוג בוקר כתב: "מי שבא לפגוע או להרוג חפים מפשע צריך לקחת בחשבון שיש לכך השלכות. גם בתחום הפלילי. השוטרים עושים עבודה מעולה מגיע להם שאפו".

    שטייף לא הבינה כנראה על מה המהומה צייצה: "תודה לכל מי שמוציא להורג וירטואלית רק כי אני מעזה להגיד משהו אחר. איפה הנשמה. שרק לא ייהרג אדם חף מפשע רק כי משהו מיהר לירות".

    לאחר שעות ארוכות צייצה שטייף, בניסיון לצנן את האווירה "מעולם לא כתבתי שירי במחבל הוא פלילי. דואגת שהקלות בירי יגרום לירי ברחובות גם בתחום הפלילי מה שכבר קורה. ירי בחפים מפשע רק כי מישהו נבהל".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      הניתוק של התלאביבים והשמאלנים האלו מהמציאות חולנית לגמרי

    2. 3

      בתורה של השמלאנים כתוב אהוב את הערבים וכו .. אין מצווה של אהבת ישראל כלל . . זו אפילו גזענות לאהוב יהודים .

    3. 2

      מתלמידיו של בית הרשע העליון

    4. 1

      מסכנה, עזבי לארה"ב, שם יורים בקלות רבה יותר.